Darmowe gry halowe

Wierzcie lub nie , istniejekilka gier wewnętrznych , na którym nie trzeba wydawać ani grosza . Te gry , które wykorzystują nie deski , piłki sportowe , a nawet pióra i papieru , wymagają tylko wystarczająco dużo miejsca do gry w. Klasyczne przykłady to kaczka , kaczka , gęś i ukryć w chowanego . Inne to ” I Spy ” i ” Red Rover , Red Rover „. Gry klasyczne dziecięce

Hide -and- seek jest gra ukochanego dziecka, a zasady są proste . Wybierz ” poszukiwacza „, który liczy do wyznaczonej liczby , zwykle 20 lub 30 , areszta grupy odnajduje kryjówkę . Kiedy” poszukiwacz ” osiągnie ostatni numer , ona woła ” Gotowy czy nie, nadchodzę ” i zaczyna poszukiwania na ” hiders . ” Pierwsze dziecko znaleziono jestobok ” poszukiwaczem „.

Duck- kaczka – gęś jest podobny w swej prostocie : znowuliderem jest wyznaczony i wszyscy gracze z wyjątkiem przywódcy siedzą w kręgu . Jakolider spacery na zewnątrz kręgu , on klepie głowę każdego dziecka mówiąc ” kaczka „. Gdylider decyduje się pat głowę dziecka i powiedzieć, „ptak” , a nie ,dziecko nominowany ” gęś ” musi skakać i gonić lidera na okręgu. Jeśli” gęś ” tagi lidera przedliderem może siedzieć w fotelu ” gęś za ” ,”ptak” staje sięliderem . Jeśli nie,liderem nadal w tej roli .
Gry Idealny dla większych grup

światła czerwonego , zielonego światła , jedna osoba jestwyznaczona „to” , a oznaczaodległość od pozostałej części grupy. Grupa stoi w linii prostej , a „to” odwraca się od grupy i wzywa „zielone światło „. Na wezwanie ” zielone światło „,grupa może działać w kierunku „Informatyka „. Jednak , kiedy „to” nazywa ” czerwone światło ” i odwraca się , każdy musi się zatrzymać . Kto jest jeszcze w ruchu , kiedy „to” nazywa ” czerwone światło ” jest obecnie. Zwycięzcą jestzawodnik , który osiągnie ” to ” pierwszy . Ta osoba jest wyznaczona „to” do kolejnej rundy .

Red Rover , Red Rover jest teżdobra gra dla większych grup . Aby rozpocząć,grupa musi być podzielona na dwie mniejsze grupy , które następnie naprzeciwko siebie i trzymać się za ręce . Każda grupa otrzymuje kolej wołać do innego zespołu , aby wysłać na jeden z ich graczy za pomocą następującego połączenia , na przykład: ” . Red Rover , Red Rover , wysłać Jillian nad ” Jillian następnie pozostawia jej grupę i próby , aby przez drużyny przeciwnej . Jeśli ona nie może przebić , ona przyłączyć się do innego zespołu . Jeśli ona skutecznie przełamuje , bierze jedną z przeciwnych drużyny z powrotem do jej zespołu . Zespół, który ma wszystkich graczy w końcu wygrywa .

Gry dla dwóch

arm wrestling jest proste, ale trudne . Dwa przeciwstawne gracze muszą albo leżą na podłodze lub usiąść naprzeciwko siebie przy stole . Biorąc albo ich ręce prawo lub w lewo , muszą chwycić się za ręce , i naciskać na ramię przeciwnika. Zawodnik , który popycha ramię drugiego gracza w dół do stołu lub podłogi pierwszy jestzwycięzcą.

Kamień, papier , nożyce to kolejna zabawa i prosta gra dla dwóch osób. Zasady są następujące : rock bije nożyczki , nożyczki pokonać papier , papier bije kamień. Biorąc pod uwagę trzy szanse , dwóch graczy każda wołać ” Kamień, papier , nożyce ” i na wezwanie ” nożyczek ” wyświetla znak dla obu rock, papier lub nożyczki – pięść na skale , płaską dłoń na papierze , pierwszy i środkowy palec przedłużony w „V” dla nożyczek – iwyłaniany jest zwycięzca . Gracz wygra dwa z trzech wygrywa lub wygrywa rundę igra nadal kolejnej rundy .
Zbiory Gry dla dużych i małych grup

” i spy „, jedna osoba wybiera się ” go ” i należy wybrać obiekt w pokoju , zanim uzna , na przykład:” i spy coś zielonego „. Następniereszta uczestników musi podjąć się domyślać , w którym każdy obiekt ” to ” ma na myśli . Jeśli nikt nie domyśla się , „to” nadal z inną nicią . Na przykład: ” I ​​spy , że coś jest okrągła. ” Gra trwa aż ktoś odgadnie powodzeniem . Łódź

Seven Up , znany również w głowę tam, siedmiu graczy wybiera stanąć przed resztą grupy . Kiedy gracze mówią ” w dół głowicy , „Reszta grupy musi umieścić głowami w dół , zamknąć oczy i podnieść kciuk . Następnie siedmiu przywódców chodzić po pokoju i każdy krany kciuka jednej osoby. Po ich zakończeniu , mówią ” na szefa , albo siedem w górę „, areszta grupy usiąść i otworzyć oczy . Każde dziecko, które było na podsłuchu dopuszcza jeden przypuszczenie co do którego z siedmiu poklepał ją . Jeśliprzypuszczenie jest prawidłowe, że dziecko włącza się miejscami z osobą zrobił stukanie . Imperium

Dodaj komentarz