Jak umieścić Vertex w Brawl Mods

” Super Smash Bracia bijatyka ” ( SSBB ) tobijatyka dla konsoli gier wideo Nintendo Wii , które znajduje się wiele kultowych postaci z różnych gier wideo . Gra rozwinęła bardzo duży i oddanych fanów , że stworzył kilka narzędzi używanych do modyfikacji znaków w grze . DasDonkey Vertex Box to narzędzie, które zmienia poszczególne wierzchołki 3D modeli postaci w SSBB , pozwalając użytkownikom na tworzenie zupełnie nowych wojowników , aby dodać do gry . Modyfikacje są wykonane z wierzchołków Autodesk 3DS Max i dodaje do gry z BrawlBox , standardowych plików editor.Things SSBB musisz
Autodesk 3ds Max
BrawlBox
Pokaż więcej instrukcji

1

Pobierz aplikację Vertex Box ze strony DasDonkey . Zapisz ” DasDonkey Vertex Box v2.1.exe ” złożyć do specjalnego folderu .
2

Minimalizacja okna aplikacji Vertex Box i uruchomić program BrawlBox . Kliknij na „File” w głównym pasku narzędzi BrawlBox i wybierz opcję ” Otwórz”. Podświetlić plik SSBB model , który chcesz edytować i kliknij ” Otwórz”.
3

Kliknij prawym przyciskiem myszy na ” modelu danych ” w lewym menu wybierz ” Eksportuj „. Zmień nazwę pliku na „model” i przejdź do folderu zawierającego aplikację Vertex Box . Kliknij „Save” przycisk, aby wyeksportować plik modelu .
4

Kliknij na ” modelu danych ” ikonę z okna nawigacji BrawlBox aby rozwinąć listę edycji wierzchołków . Kliknij prawym przyciskiem myszy wierzchołek , który chcesz edytować i wybierz polecenie ” Eksportuj „. Zmień nazwę pliku na ” vertex.ddf ” i przejdź do folderu zawierającego aplikację Vertex Box . Kliknij „Save” wyeksportować plik wierzchołków . Zwróć uwagę na wartość liczbową ” MDL0 offset” Pole w vertex danych szczegóły.
5

zamknąć okno aplikacji BrawlBox i przejdź do lokalizacji programu Vertex Box . Dwukrotnie kliknij na ” DasDonkey Vertex Box v2.1.exe ” pliku i kliknij przycisk”Utwórz plik 3ds ” przycisk . Zamknij aplikację Vertex Box .
6

Uruchom aplikację 3ds max . Kliknij na „File” w głównej 3DS Max pasku narzędzi i wybierz ” Importuj „. Przejdź do folderu zawierającego aplikację Vertex Box i podświetlić ” DDV.max ” plik . Kliknij przycisk ” Importuj” przycisk, aby otworzyć plik wierzchołków .
7

Kliknij przycisk ” Modyfikuj ” Na karcie znajduje się na prawej stronie paska narzędzi programu 3ds Max . Kliknij przycisk ” wierzchołków ” icon pod Wybór pozycji w zakładce Modyfikuj . Edytuj skalę , rozmiar , położenie i obrót różnych wierzchołków za pomocą dostępnych narzędzi 3ds max .
8

Kliknij na „File” w głównej 3DS Max pasku narzędzi i wybierz ” Eksportuj „. Przejdź do folderu zawierającego aplikację Vertex okna i kliknij przycisk ” Zapisz” przycisk . Wyjście z programu 3ds Max .
9

Uruchom aplikację Vertex okna i kliknij przycisk ” Wstaw 3DS Na MDL0 ” przycisk . Wprowadź numer MDL0 Przesunięcie od kroku 4 , a następnie kliknij”OK” przycisk . Zamknij aplikację Vertex Box .
10

Uruchom aplikację bijatyka Box . Kliknij na „File” w głównym pasku narzędzi i wybierz opcję ” Otwórz”. Podświetlić plik SSBB model , który chcesz zaktualizować , a następnie kliknij ” Otwórz”. Kliknij prawym przyciskiem myszy ” model danych ” ikonę i wybierz opcję ” Wymień „. Przejdź do lokalizacji aplikacji Vertex Box i kliknij dwukrotnie na „model” plik , aby zastąpić stare pliki wierzchołków z nowo edytowanych plików wierzchołków .
11

Kliknij na „File” w głównym pasku narzędzi bijatyka Box i wybierz ” Zapisz jako „. Przejdź do lokalizacji plików modelowych SSBB i kliknij „Zapisz” przycisk . Gra będzie teraz załadować zmodyfikowany model wierzchołków zamiast domyślnego znaku. Imperium

Dodaj komentarz