Kody do Jak umieścić w wodzie na placu na Sims 2

W ” The Sims 2 „, można umieścić na swoim wiele wody w postaci basenów lub stawów . Baseny pozwalają Sims nurkować i pływać . Stawy dać Sims możliwość połowu ryb . Budowę jednego z tych elementów wodnych na swoim terenie nie wymaga żadnych specjalnych kody lub sztuczki . Do budowania bardziej złożonych elementów wodnych na swoim terenie , takich jak wodospady i parków wodnych , można użyć konsoli , aby umożliwić cheaty lub po prostu wykorzystać błędy i sztuczki już w kodzie . Instrukcja
1

Zrób wodospad . Użyj narzędzia średniej wielkości wzniesienia podnieść z ziemi w około okręgu . Spadać w górę za pomocą narzędzia poziomowania . Zbudować ogrodzenie wokół trzech stron swojej podwyższonej powierzchni . Wybierz narzędzie wody i umieść biały środkowy punkt na skraju swojej podwyższonej sekcji . Kliknij i przytrzymaj, ażstrzałka zmieni kolor na czerwony . Usunąć ogrodzenie . Za pomocą narzędzia terenu , aby zmienić kolor podłoża i wokół wody . Możesz użyć standardowych terenu białe lub szare kolory lub pobrać niestandardowe niebieski teren.
2

Zrób zjeżdżalnią . Za pomocą narzędzia do tworzenia puli basen o dowolnej wielkości . Dodaj jeden kwadratowy szeroki rozszerzenie do basenu w dowolnym kierunku . Otwórz konsolę wciskając ” Ctrl – Shift- C” w tym samym czasie . Wpisz ” boolprop constrainFloorElevation false” i wciśnij enter . Użyj narzędzia elewacji do podniesienia poziomu ziemi pod swoim jeden kwadratowy szerokiej rozbudowy . Użyj narzędzia wyrównywania spłaszczyć się obszar wokół krawędzi swojego rozszerzenia . Otwórz konsolę i wpisz ” moveObjects on ” i naciśnij przycisk powrotu . Dodaj trampolinę do krawędzi rozszerzenia .
3

Załóż wyspę . Kładą w dzielnicy z dużą ilością wody w nim , jak Bluewater , Driftwood lub IslaSegundo . Za pomocą narzędzia pionowy obniżyć terenu wokół krawędzi partii, pozostawiając część o pierwotnej wysokości. Teren spadła poniżej ” poziomu morza ” w tych dzielnicach automatycznie wypełniają się wodą .
4

Włącz efekty wodne włączone lub wyłączone. Podczas aktywnego partii , otwórz konsolę wciskając ” Ctrl – Shift- C” w tym samym czasie . Wpisz ” boolprop lotWater false” , aby pozbyć się animacji wodnych na działce . Woda nadal będzie tam , i Twoi Simowie mogą nadal współpracować z stawu , takie jak w przypadku działań połowowych , ale woda nie będzie się pojawiał . Włączyć efekty wodne ponownie wpisując ” boolprop lotWater prawdziwy” w konsoli .
5

Zrób pływać staw lub ocean. Użyj funkcji terenu do spadku poziomu terenu pięciu kliknięć w kształcie mają staw być. Użyj narzędzia wyrównywania spłaszczyć się obszar zatopiony . Użyj narzędzia węgielny do budowy pokładu , że wystaje w swoim basenie. Użyj ” moveObjects na ” oszukiwać, aby umieścić trampolinę, basen drabinę z pokładu do swojej puli . Umieścić kilka schodów aż do powierzchni pokładu więc Twoi Simowie mogą uzyskać dostęp do trampoliny i drabiny . Simowie będą traktować ten obszar jak basen , choć nie ma wody . Użyj niestandardowy kolor wody terenu i kilka roślin wodnych , aby Państwa basen wyglądają bardziej jak jezioro. Imperium

Dodaj komentarz