Jak grać Faza 10 Twist

Faza 10 Twist gra podobna do oryginalnej Faza 10 kart gry, ale dodaje wyżywienie i specjalne „Twist ” karty do gry . Za pomocą specjalnego Faza 10 kart do gry ,Celem gry jest , aby zakończyć fazę 10-ta przesuwając się po planszy . Faza deska wskazuje, które musisz wypełnić dla tej konkretnej strony . Wygrać , będącpierwszym graczem , aby przenieść piłkę fazy 10 . Instrukcje Filmy skonfigurować grę
1

Rozłóż planszę i umieścić go w centrum pola gry , więc każdy gracz może dosięgnąć. Umieść karty referencyjne po planszy .
2

Umieść karty w uchwycie Twist Twist Faza karty .
3

Shuffle fazie pokład i zajmować 10 10 zakryte karty dla każdego gracza .
4

Umieścić pozostałe karty z talii w środku podajnika kart . Stanowi talii . Narysuj trzy pierwsze karty z talii i połóż je twarzą do utworzenia trzech Odrzuć Sterty .
5

Wybierz kolorową pionka i umieść go na pozycji początkowej planszy . Określenia sprzedawcą rękę przez karty rysunek . Gracz z najwyższych transakcji kartowych pierwszych .
Game Play
6

Rozpocznij grę z gracza siedzącego na lewo od rozdającego . Każdy gracz stara się zakończyć fazę , że jego pionek wskazuje . Rozpocznij z fazy 1 – dwa zestawy trzech – i nadal kolejno do fazy 10 – . Jeden zestaw pięciu kart i jeden zestaw trzech kart
7

Narysuj kartę z talii lub od jednego z wyrzucić Pale . Określają fazy dla tej rundzie , jeśli możesz. Jeśli nie, odrzucić kartę na jeden z pali Odrzuć, aby zakończyć swoją kolej .
8

Dodaj do uzupełniającej fazy karty przeciwnika po ukończeniu swoją fazę na rundę. Na przykład, jeśli twój przeciwnik zakończy fazę 1 ustanawiając trzy 4s i trzy 5s można umieścić 4 lub 5 na jego fazy . Dzikie karty w talii może reprezentować dowolną kartę .
9

Przenieś pionkiem po planszy , gdyręka jest zakończona. Przesuń trzy spacje , jeśli zakończyła fazę i pozbył się wszystkich swoich kart , dwóch dodatkowych pomieszczeń , jeśli zakończyła swoją fazę , ale nadal miał karty w ręku , gdy inny gracz wyszedł i jedno miejsce , jeśli nie zakończenie fazy . Twój pionek porusza się co najmniej jedna przestrzeń każdy zakręt , z wyjątkiem końcowej fazie 10 miejsca . Tutaj należy zakończyć fazę wygrać .
10

Narysuj kartę Twist jeśli gruntów na przestrzeni Twist . Jeśli zdecydujesz się grać w karty Twist , twój ruch jest podwojona Pożyczki dla tej kolei . Jednakże , jeśli nie wymagania kręte , można cofnąć o jedno miejsce na planszy .
11

Wygraj grę przesuwając obok przestrzeni fazowej 10 . Jeśli dwóch graczy sprawiają, że obok tego miejsca w tym samym czasie ,gracz, który ” wyszedł ” wygrywa . Imperium

Dodaj komentarz