Gry nastolatków Wnętrza

Jeśli planujesz przyjęcie dla nastolatków i zatrzymany w domu z powodu złej pogody , należy utworzyć kilka wewnętrznych gier nastolatki pokochają . Z lodołamaczy do zabawnych gier , dostać nastolatki towarzyskich i cieszyć się razem mają spędzić w środku. Użyj wyobraźni kilka dostaw planować gry, które są łatwe w konfiguracji i nie tworzy duży bałagan w domu . Stopy Sheet

Hangarkusz w ościeżnicy i pozostawić szczelinę 6 cali na dole . Podział graczy na dwie drużyny i mają jeden zespół stać na tylnej stronie arkusza . Powiedz graczy do zdejmują buty i skarpetki . Pojedynczogracz podchodzi do arkusza odsłaniając nogi do drugiej drużyny . Zespół musi odgadnąć, kto stopy należą. Dla każdej osoby,zespół odgadnie , zarobić punkt . Przełączyć zespoły i mająinne drużyny pokazać swoje nogi . Zespół , który zdobędzie najwięcej punktów wygrywa.
Tajemnica Jedzenie

Wypełnij dwa małe worki z małych kawałków jedzenia zawinięte w folię , takie jak kawałki Cukierki , kawałki surowej cebuli, marchwi surowej , zimnej pizzy i sałatą . Wyjaśnić graczomtajemnica może spróbować jedzenie dobre lub złe , i pamiętaj, aby sprawdzić na alergie pokarmowe , zanim gra . Podział graczy na dwie drużyny i zaznaczyć linię startu . Czy nastolatki kolejce na linii startu . Zaznacz kolejną linię około 15 metrów i umieścić dwa małe worki na linii . Kiedy mówisz : „Idź „, pierwsze nastolatki w linii biec do worka i zgarnij jeden kawałek tajemnicy żywność od wewnątrz . Muszą rozpakować i jeść to jedzenie . Zawodnik biegnie z powrotem i tagi do następnej osoby w kolejce , żeby zrobić to samo . Pierwszy zespół , aby wszyscy ich zawodnicy zjeść kawałek tajemnicy żywności i uruchomić z powrotem do linii startu , wygrywa grę . Imperium MarkaPostaw

Napisz w dół kilku Dares na małych karteczkach i umieścić je w misce . Mają nastolatki siedzą w kręgu i umieścić odważy się w środku okręgu. M.in. śmie , jak skacze na jednej nodze , stojąc na głowie przez minutę lub śpiewając refren swojej ulubionej piosenki . Użyj talię kart , aby przejść każdy nastolatek karty zakryte przed sobą . Kiedy mówisz : „Idź „, nastolatki muszą posiadać swoją kartę na czole . Wszyscy , z wyjątkiem samego nastolatka widzi kartę . Powiedz nastolatków rozejrzeć się na kartach każdego z nas i zdecydować , czy chce zostać, czy spasować. Jeżeli przebywa , jego karta musi pokonać karty innych graczy , aby zdobyć punkt . Jeśli pasuje , on zarabia sensu nie wiem co. Jeżeli przebywa i traci , zarabia sensu i musi złapaćśmiał z miski , aby zakończyć przed innych nastolatków . Osoba z największą liczbą punktów na koniec gry wygrywa .
Sardynki

Wybierz jeden nastolatek być „to” i powiedz jej, żeby ukryć . Daj się gracza, który jest „to” co najmniej 10 minut, aby się ukryć. Po 10 minutach , wszyscy pozostali gracze muszą starać się znaleźć taką osobę . Jeśligracz znajdzie odtwarzacz ukrycia ,znajdź musi być cicho i ukryć się z nim . Jak każdy gracz znajdzie odtwarzacz krycia , muszą ukrywać się w tym samym miejscu . Ostatnim graczem , aby znaleźć gracza, który jest „to” staje się”to” gracz w następnym meczu . Imperium

Dodaj komentarz