Gry dla 12 -latków do gry

Na zakręcie coraz nastolatków , 12 -latków często korzystają wyzwanie gry dla umysłu , jak również gry, które po prostu niech się dzieciaki . Gdy jesteś w potrzebie gry dla 12 -latków , należy pamiętać, że prawdopodobnie chcesz coś, co oferuje trochę wyzwaniem , a jednocześnie pozwala im uczestniczyć w trochę głupiej zabawy . Ośmiornica

Aby dać12 -latków trochę ćwiczeń i zabawy , mają im grać ” Octopus „. Aby rozpocząć , wybierz z dwóch graczy z większej grupy , którzy są teraz ” ośmiornice „. usytuowanie ośmiornic w środku obszaru odtwarzania i reszty grup po jednej stronie obszaru . Po krzyczeć ” Octopus „, gracze mają do uruchomienia obok ośmiornic i uczynić go na drugą stronę . Jeśli ośmiornica tagów jednego, że gracz staje się kawałek wodorostów i musi siedzieć w stylu indyjskim na ziemi w pobliżu ośmiornic i spróbuj oznaczyć innych graczy , jak pędzą przez . Kontynuować proces aż tylko jedna osoba – zwycięzca – pozostaje , że nie ” zwerbowany ” do kawałka wodorostów .
Pokój Charades

Przed rozpoczęciem gry , myślę z szarady , że 12 -latkowie mogą działać na zewnątrz, takich jak tytuły popularnych filmów , zwierząt i przedmiotów . Następnie piszę te szarady dół na karteczkach , co dwa egzemplarze dla każdej zagadką wymyślić . Umieścić każdy z pasków papieru do miski lub kapelusz . Każdy gracz ma do wyboru jedną z szarady i zbierają się w duże koło. Kiedy mówisz : „Idź „, wszyscy gracze muszą wykonywać swoją farsę , a jednocześnie stara się ustalić, kto podziela ich farsę . Pierwsza para , która prawidłowo odkrywa siebie , wygrywa grę .
Big Chief

Ta gra wymaga 12- latków , aby wykorzystywać swoje umiejętności detektywistyczne ustalić, kto” Big Chief ” jest . Aby rozpocząć, należy zebrać dzieci po okręgu , i wybrać jedną osobę z grupy wyjść z pokoju . Jak tylko ta osoba jest poza zasięgiem słuchu , wybierz inną osobę , aby stać się ” Wielki Wódz „, który dyktuje do reszty grupy , co ruchy uczynić z ich ciał . ” Wielki Wódz ” rozpoczyna się ruch, na przykład dotykając głową , a pozostali gracze muszą go skopiować . Przywrócić osobę, która w lewo , i mieć ją stać w środku okręgu. Musi spróbować i dowiedzieć się, kto” Wielki Wódz ” jest przez mierniczych grupę , podczas gdy ” Wielki Wódz ” wciąż się zmienia ruchy on czyni . Kiedyczłowiek domyśla się , kto” Wielki Wódz ” jest ,” Wielki Wódz ” musi opuścić pokój , i można kontynuować grę z nowym „Big Chief „.
Kliparty

Dodaj komentarz