O Dungeons and Dragons

Dungeons and Dragons jestfantazja gra fabularna , która została wprowadzona w 1976 r. Wiele osób Lochy kredytowe i smoki (lub D & D , w skrócie) z wymyślania gatunku role-playing i legiony tarło naśladowca stole , karty . oraz gry wideo. Od tego czasu stał się bardzo popularny jako odcinkowych ” maniaków ” kultury i przeżył odrodzenie w ostatnich latach ze względu na liczne odniesienia mediów i D & D – markowych produktów . Historia

pierwszy Dungeons and Dragon Gra została wydana w 1976 roku jako alternatywa dla obecnej strategii i gier wojennych oparte figurka . Oryginalne Lochy i Smoki składał się tylko z trzech skromnych zbiorów zasad , ale kilka pobożnych wcześnie w życiu fanów gry wykonane wiele suplementów, które zostały później zawarte w grze . Dungeons and Dragons był jedną z pierwszych gier w celu wdrożenia elastycznych Statystyki postaci , a konto możliwość przypadkowych wydarzeń i walki opartej statystyki . Bo z tych elementów gry, wiele osób uważa Lochy i Smoki być pierwszy nowoczesny gra fabularna ipodstawą wielu tytułów nowoczesny gier wideo. Chociaż Dungeons and Dragons był nękany przez kontrowersji w latach 1980 i 1990 ,tytuł jest nadal bardzo popularne , a telewizja pokazuje jak The Simpsons i Futurama odwołać grę często . Film został również w 2000 roku , akontynuacja w pracach .
Cechy

Istnieje kilka elementów gry podpis zaawansowania gry Dungeons and Dragons , niektóre z których zostały rozszerzone na inne franchising fabularnych . Gra rozpoczyna się, gdymistrz lochu jest wybrany. Ta osoba nadzoruje działania i zapewnia, że ​​zasady są przestrzegane podczas każdej tury , i jest odpowiedzialna za podejmowanie decyzji losu bohatera w walce. Każda osoba , która nie jest gra Dungeon Master tworzy charakter. Można je ustawić różne statystyki zdolności , decyduje o pracę ( która pochodzi z różnych możliwości ) i wybrać ustawienie moralny . Po znaki są ustawione ,gra jest ogólnie skonfigurować niestandardowe wykonane z płyty i polihedryny matrycy do określenia zdarzenia losowe . Ponieważ niemal każdy aspekt Dungeons and Dragons jest konfigurowalny , ma dwie gry będą grać tę samą drogę . Imperium Rama czasowa

jak większość innych aspektów Dungeons i Smoki, długość gra jest również konfigurowalny . Większość gry odbywa się w ciągu dni, a może trwać nawet 40 godzin. Typowe gry , jednak przez około 5 godzin. Możliwe są skrócone wersje gry , z odmiennymi zasadami , a te na ogół może 2 do 3 godzin .

Rodzaje

Było kilka wydań jądra Dungeons i Dragons gry na przestrzeni lat . Składał wydanie bardzo pięść tylko z trzech broszur . To na początku była krytykowana za to gra wojenna , jak podejście , ale szybko rozwinął pobożny wentylatora po których gra z wzmocnioną fan -made zinów i innych akcesoriów. Druga wersja Dungeons and Dragons została wydana w 1977 roku i zawierał dwutorową strategię , która stała siępodstawą formatu D & D na najbliższe 20 lat. Podstawowe i zaawansowane wersje gry zostały wydane , każdy z poszczególnych zestawów reguł , które wniosły do różnych stylów gry. Poprawione wydanie ukazało się w 1980 roku w odpowiedzi na pewne kontrowersje udziałem obecność istot demonicznych i czary . Wiele osób odpowiedziało negatywnie do tych specjalnych edycjach , a oni spokojnie odstawić . Dungeons and Dragon , gdy firma produkcyjna przyszedł bardzo blisko bankructwa i została wykupiona przez Wizards of the Coast ,trzecia edycja została opublikowana . Nowe wydanie ujednolicone podstawowe i zaawansowane wersje i miał bardziej elastyczne zasady tworzenia postaci . Trzecia edycja opublikowała aktualizację w 2003 roku , Dungeons and Dragons 3.5 , który tylko wyróżniona drobnych zmian do podręcznika . Najbardziej aktualna Lochy i Smoki gra jest w wersji 4 i ta gra miała istotne zmiany reguł , zwłaszcza w odniesieniu do nie- magicznych klas . Towarzysz został w trybie on-line , która zawiera dodaje wirtualny interfejs blatu ułatwiający rozgrywkę online .
Zbiory Nieporozumienia

W 1980 roku nie byłodość duże kontrowersje i zaangażowanie Dungeons smoki franczyzy w 1980 roku. Wiele osób błędnie uważa , że Dungeons and Dragons został podłączony do satanizmu i współczesnego czary . W 1990 Dungeons and Dragons został również oskarżany o zabójstwo młodego człowieka z jego ojczym , choć później okazało się, żegra nie miała nic wspólnego z morderstwem . Imperium

Dodaj komentarz