Jak zmienić rozmiar pamięci podręcznej dla UT3

Czy oni grają na innym serwerze lub prowadzenie własnej, ” Unreal Tournament 3 ” gracze chcą najlepszą możliwą wydajność z ich systemów . Głęboko w plikach konfiguracyjnych są ustawienia oznaczających cache. Na stronie klienta , co wpływa na maksymalną liczbę plików , które można pobrać z serwerów gry , takie jak mapy, tekstury i audio. Więc z małym rozmiarem pamięci podręcznej klienta , pliki muszą być ponownie pobrać z serwerów po przekroczeniu ustalonej cache . Po stronie serwera , dostosowanie rozmiaru pamięci podręcznej zmienia się , ile pamięci system jest przypisane do serwera gry . Instrukcja
mapę Pobierz Cache
1

Otwórz folder ” Unreal Tournament „, a następnie ” UTGame ” i „Opcje „. Następnie kliknij dwukrotnie na ” UTEngine.ini ” pliku .
2

Przewiń w dół do sekcji ” [ Core.System ] ” .
3

Edytuj wpis dla ” StaleCacheDays = x, ” Zmiana „X” do liczby dni chcesz nieużywane pliki , aby pozostać w systemie , zanim się automatycznie usuwane .
4

Edytuj wpis ” MaxStaleCacheSize = X , ” zmiana ” X ” do nowego łącznej maksymalnej wielkości pliku dla nieużywanych plików w megabajtach .
5

Edytuj wpis ” MaxOverallCacheSize = X , ” zmiana ” X ” , abynowy maksymalna wielkość pliku dla wszystkich pobranych plików w megabajtach .
6

Zamknij okno , a następnie kliknij przycisk ” Tak ” , aby zapisać zmiany .
Kliparty Cache po stronie serwera
7

Otwórz folder ” Unreal Tournament „, a następnie ” UTGame ” i „Opcje „. Następnie kliknij dwukrotnie plik ” Unreal.ini ” .
8

Przewiń do” [ Engine.GameEngine ] ” sekcja .
9

Edytuj ” CacheSizeMegs = X , ” zmiana ” X ” do ilości pamięci systemowej , aby poświęcić się z serwerem gry .
10

Zamknij okno. Kliknij ” Tak ” , gdy pojawi się monit , aby zapisać zmiany . Imperium

Dodaj komentarz