Gry wideo , które są dobre dla mózgu

Gry wideo okazały się poprawić koordynację ręka-oko , refleks i sprawność umysłową , a także sprawność manualną . Podczas gry, takie jak ” Grand Theft Auto ” i „halo” może wyostrzyć tylko zdolność do szybkiego reagowania , ich instrukcje Instruktaż , sugeruje autor Steven Johnson w ” Discover ” felietonu , są tak długo jak 53,000 słów , długość krótkiej powieści . Gry wideo służyć jako symulacji i używane nawet przez wojsko , gry wideo mają sposób na wzmocnienie mózgu poprzez oddziaływanie w granicach tej symulacji . Mózg Wiek

” Brain Age ” został opracowany dla systemu Nintendo DS , dual -screen przenośna konsola , która pozwoliła programistom realizować innowacyjne koncepcje gry . W ” Brain Age „, użyć plastikowego długopisu o nazwieStylus zamiast tradycyjnych ręcznych kontroli konsoli. Rysik pozwala wybrać opcje i pisać bezpośrednio na ekranie , gdziegra może rozpoznawać cyfry i kształty i odpowiednio na nie reagować . ” Brain Age ” to gra zręczności psychicznej , wyzwanie swoje umiejętności logiki, matematyki i pamięci . Deweloperzy twierdzą, że gry zaledwie kilka minutdziennie będzie wyostrzyć psychicznego zwinność , a jeśli to nie wystarczy , że ma 100 wbudowane Sudoku .
Kliparty Tetris

” Tetris ” polega na spadające klocki i różne kształty , które trzeba szybko obrócić i spadek do pomieszczeń na dole ekranu. Na początku lat 1990 , profesor psychologii Richard Haier zrobił badania na temat skutków psychicznych ” Tetris ” na graczy. On śledzone tempa metabolizmu glukozy w mózgu w mózgu gracza , aby zobaczyć , ile energii zużywa mózg grubsza wykazanie , jak wiele pracymózgu robi . Haier ustalono, że pod koniec miesiąca , poziom glukozy gracze ‚ spadła , a ich wydajność wzrosła . Tetris wykorzystuje rosnące stawki prędkości do złagodzenia tych z ich strefy komfortu , zmuszając do myślenia szybciej identyfikacji kształtów i podejmowania decyzji logicznych i rozwiązywania problemów . Istniejewersja ” Tetris ” prawie każdy konsoli gier wideo w historii , i to jest nadal produkowany przez dziesięć lat po oryginale. Imperium dr Mario

podobne do ” Tetris „, ” Dr Mario ” to kolejna gra, która opiera się głównie na odruchowo określających kolory i kształty na zwiększenie prędkości . Celem gry jest jak kropla w kolorze tabletki na górze kolorowe wirusów ; stos trzy w rzędzie , a wirus został pokonany . Gra staje się skomplikowane, gdy masz inne resztki kolorów pozostałych , które muszą zostać wyeliminowane przez układanie więcej pigułek pionowo lub poziomo , aby umieścić cztery kolory w jednym rzędzie . Ta gra opiera się głównie na koordynacji ręka-oko , zwłaszcza w późniejszych etapach , jak również logiczne i puzzle rozwiązywanie . Tryb multiplayer jest jeszcze trudniejsze – combo spadnie kolory na ekranie przeciwnika gracza, czasem bezpośrednio na wierzchu stosów pigułkę usiłowali pozbyć . Pierwotnie wydany na oryginalnym systemie NES ,nowa wersja jest dostępna do pobrania na Nintendo Wii . Imperium

Dodaj komentarz