Jak zrobić siedzące Wydarzenie na Akustyka

gry ” Akustyka ” pozwala graczom zaprogramowanie poziomów w świecie gry przez wydarzenia skryptów i obiektów . Niektóre z najbardziej zabawnych zdarzeń są te, które oddziałują z graczy, takich jak znaki nie- gracza , który wymieniają dialogu lub uruchomione zdarzenie , co dzieje się , gdy gracz wykonuje określoną akcję . Siedzibą Imprezaskrypt, który nieustannie sprawdza, czygracz siedzi , a następnie wywołuje oczekiwanie kod , gdy wykryje , żegracz siedzi . Instrukcja
1

otwarty ” Akustyka ” studia .
2

Utwórz obiekt w świecie gry , przeciągając cegłę z zakładce Obiekty na prawej stronie ekranu w świat gry .
3

Rozwiń zakładkę Workspace na prawej stronie ekranu , aby przejść do folderu utworzonego obiektu .
4

Rozwiń folderu obiektu zlokalizować ” Script „. Otwórz skrypt na dostęp do kodu cegły za .
5

Dodaj następujące linie kodu w script:

game.Workspace.Player.Humanoid.Seated:connect(function()

print(„Seated”)

end)

This linia kodu jestspust , który tylko aktywuje siedzące zdarzenie .
6

Dodaj żadnych linii kodu pragnienie po tym dziale stworzyć wynik siedzibą imprezy . Można zaprogramować kelnerka przybywających do podjęcia zlecenia gracza , katapultę inaugurującą gracza po mapie lub cokolwiek innego, co można sobie wyobrazić . Imperium

Dodaj komentarz