Jak skonfigurować Treasure Hunt lub Scavenger Hunt

polowania Scavenger to gry , w których grupy lub osoby polować wokół wskazówek w postaci listy lub mapy , zazwyczaj jeden trop prowadzi donastępnego , aż jedna z drużyn znajdzie ostateczną pojęcia i wygrywa . Wskazówek może być notes , zagadki , zabawki lub zdjęcia . Zamiatacz polowania są zabawne gry i zabawy dla dzieci i dorosłych ; mogą one być proste lub zaangażowany jak można imagine.Things będzie potrzebne
paper Obrazów Pen Obrazów dwa zespoły (lub więcej)
Pokaż więcej instrukcji
Mapa skarb stylu polowanie
1

narysować mapę zamierzonego obszaru łowieckiego . To może byćpodwórko ,lub całe centrum miasta . Stwórz przerywane linie pokazują zespół , gdzie musi się udać. Remis Xs na każdego miejsca przeznaczenia i zwrócić w oczywistych miejscach i atrakcji takich jak jeziora lub popularnego sklepu
2

Utwórz drugą mapę identyczny z pierwszym . ; będzie to dla drugiej drużyny . Jeśli masz więcej niż dwie drużyny , wprowadzić dodatkowe mapy dla każdego . Zdecydować, jakie przedmioty będzie można umieścić w każdym miejscu docelowym . Nie trzeba pisać wskazówki na następny spot , ponieważ każdy zespół będzie już mapy ich wiodącą . Pomysły na obiektach może być sprzyja partii , fakty historyczne , ciekawe miejsca i gry . Nie każdy zespół zapisać informacje lub wziąć ze sobą obiekt , aby udowodnić , że był na miejscu .
3

Ustaw limit czasu dla zespołów przed ich wysyłania. To stworzy napięcia i dodatkowy dreszczyk emocji dla zawodników . Wybierz główną nagrodę dla zwycięskiego zespołu , w zależności od zespołu zwrotu w wyznaczonym terminie wszelkich informacji lub obiektów pierwsze zwycięstwa .
Lista zamiatacz stylu polowanie
4

Napisz zagadka lub wskazówka dla każdego zespołu , to będziewskazówką rozpoczęciem . Te wydają się lepiej pracować dla starszych dzieci i dorosłych , którzy mogą dekodować bardziej skomplikowane wskazówki . Wybierz łowiska jak w centrum handlowym lub innym większym obszarze skalę . Pierwsza wskazówka będzie wskazywać na których drugi trop jest ukryty. Wskazówek może być prosta kierunki lub głupie gry każda drużyna musi grać przed śledzenia następną wskazówkę . Dać pierwszą wskazówkę do każdej drużyny w tym samym czasie , i wysłać je. Daćzespołom termin , że muszą stosować się do zwycięstw .
5

Ukryj drugą wskazówkę lub zagadkę w związku z informacjami pierwszą wskazówkę w . Upewnij się, że zagadki nie są zbyt skomplikowane , ale nadal są oryginalne i trudne . Nadal ukrywa jak wiele wskazówek , jak chcesz ; Gra może być długa lub krótka , jak chcesz . Każda drużyna będzie musiała zestaw wskazówek, więcpierwsza drużyna przyjazd nie bierze tylko wskazówkę. Możesz ukrył wskazówki w tych samych miejscach i mają zupełnie inne trasy dla każdej drużyny .
6

Napisz ostateczną wskazówkę prowadzić zespoły z powrotem do domu lub do ” bazy „. Pierwsza drużyna, która przyjeżdża ze wszystkich swoich wskazówek i przydzielonych wygrywa terminie . Zwycięski zespół otrzyma nagrodę główną , która może być cokolwiek . Ttypically zamiatacz polowania ma nagrody głupie , ale może być coś z pizza obiad do biżuterii. Imperium

Dodaj komentarz